piątek, 1 lipca 2016

Czytelnicze podsumowanie maja i czerwca



                Właśnie skończył się czerwiec, co oznacza, że pora na kolejne czytelnicze podsumowania. Jak będzie można zauważyć maj był miesiącem książek Kiery Cass. Od kilku dni trwają wakacje, a co za tym idzie więcej czasu na czytanie, pisanie, spełnianie marzeń itd. Od razu przepraszam za moją nieobecność, która będzie spowodowana wyjazdem. Mam jednak nadzieję, że znajdę trochę czasu na napisanie choć krótkiego posta o tematyce wakacyjnej lub recenzji.




Przeczytane książki
Maj 

  1. "Książę i gwardzista" Kiera Cass (220 stron - czytałam już trzeci raz)
  2. "Jedyna" Kiera Cass (320 - także czytałam po raz trzeci)
  3. "Magonia" 
  4. "Królowa i faworytka" Kiera Cass (208 - teraz Was zaskoczę czytałam po raz drugi)
  5. "Następczyni" Kiera Cass (360 - czytałam po raz trzeci :) )
  6. "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes (382)
  7. "Ocalenie Callie i Kaydena" Jessica Sorensen (384)
  8. "Korona" Kiera Cass (304)
Łączna ilość stron przeczytanych w miesiącu: 2174 

Czerwiec

  1. "Dziesięć płytkich oddechów" K. A. Tucker (421)
  2. "Razem będzie lepiej" Jojo Moyes (464)
  3. "Bez słów" Mia Sheridan (400)
  4. "Niebo jest wszędzie" Jandy Nelson (368)
  5. "W ramionach gwiazd"




            Życzę wszystkim wspaniałych i owocnych wakacji. Czy ktoś ma może specjalne życzenie w sprawie recenzji?             


                                                                                      Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz