niedziela, 31 lipca 2016

Czytelnicze podsumowanie maja, czerwca i lipca

Dzisiaj przygotowałam dla was podsumowanie aż trzech miesięcy, ponieważ w maju przeczytałam tylko dwie książki i (chyba) nie było sensu na ten temat się rozpisywać. Dzisiaj, czyli 31 lipca dowiecie sie co przeczytałam w ciągu tych miesięcy. Zapraszam:

MAJ:
1. Niebo jest wszędzie - Jandy Nelson                                                                                         366 str.
2. Linia serc - Rainbow Rowell                                                                                                    379 str.

Razem: 745 str.
CZERWIEC: 

1. Zgoda na szczęście - Anna Ficner- Ogonowska                                                                       565 str.
2. 50 twarzy Greya- E L James                                                                                                     606 str.
3. GREY: pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana - E L James                                           685 str.
4. Ciemniejsza dtrona Greya- E L James                                                                                      626 str.
5. Czy wspominałam, że cię kocham? - Estelle Maskame                                                            402 str.
6. Musimy coś zmienić - Sandy Hall                                                                                            302 str.
7. Ugly love- Colleen Hoover                                                                                                       339 str.

Razem: 3525 str.

LIPIEC:
1. Maybe Someday- Colleen Hoover                                                                                            380 str.
2. Zima koloru turkusu - Carina Bartsch                                                                                       454 str.
3.Tak słodko... - Tammara Webber                                                                                                397 str.
4.Czy wspominałem, że cię potrzebuję - Estelle Maskame                                                          359 str.
5. Bez słów- Mia Sheridan                                                                                                            381 str.
6.  Nowe oblicze Greya - E L James                                                                                             685 str.
  
Razem: 2656 str. 

 I to by było na tyle. Jak widzicie w wakacje nie zaszalałam z czytaniem, ale wszytsko mogę zgonić na piękną pogodę panującą na dworze. A wy ile książek przeczytaliście w lipcu? No i tradycyjnie jeśli coś cię zainteresowało śmiało pisz o tym w komentarzy, ja postaram się napisać tego recenzję. 
 Dominika 

4 komentarze:

  1. Czy czytając "Czy wspominałem, że Cię potrzebuję" nie załamię się wattpadowym językiem i takowymi schematami, których była znacząca ilość w pierwszej części? I co najważniejsze czy ten wattpadowy język nie zniechęci mnie do dalszego czytania w tym miesiącu, tak jak zrobiło to "Ugly love"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o literówki nie było ich dużo. A co do stylu wattpadowgo to się nie wypowiem, ponieaż czytam tylko jedne opowiadanie na tej aplikacji i nie orientuję się czym mogą być te schematy.

      Usuń
    2. Literówki mi nie przeszkadzają aż tak bardzo. Styl wattpadowy to zero opisów (czytaj nadal nie wiem jaki kolor włosów ma Eden) , dużo błędów ortograficznych( tu raczej nie ma bo przed wydaniem tekst na pewno uległ korekcie), trudno mi wytłumaczyć ci schematy wattpadowe przez internet, ale spróbuję : często jest wątek z braćmi np. przyjaciółki który zakochują się w bohaterce albo przyjaciółmi brata lub właśnie z przyrodnim bratem, często chłopak w którym zakochuje się bohaterka jest uzależniony, a ona sama była spokojną, dobrze ucząca się dziewczyna, która zamienia się pod jego wpływem w zbuntowany. I to takie najważniejsze schematy. Jednak najbardziej denerwuje mnie brak opisów. Zastanawiam się też skąd wiem tyle o typowym Wattpadzie skoro go nie czytam.

      Usuń
  2. Ja przeczytałam 8 książek :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń