niedziela, 28 lutego 2016

Książkowy przegląd instagrama #1

Cześć.
            Zawsze chciałam zrobić posta z przeglądu instagrama i oto jest! Dzisiaj przedstawię wam zdjęcia bardzo miłej dziewczyny, która pozwoliła mi na użyć jej zdjęcia na naszym ( moim i Darii ) blogu. Zanim wstawię ten post pisałam z ich właścicielką i spodobał jej się mój pomysł. Więc może po prostu zaczniemy?
            Pierwsze zdjęcie przedstawia nazwę McKenny na instagramie, na który was serdecznie zapraszam, ponieważ zdjęcia na nim są wspaniała i nie mogę się na nie napatrzeć.
            Jeśli nie macie instagrama to serdecznie was zapraszam do założenia go. Nawet nie wiecie jak dużo pięknych zdjęć książek można na nim znaleźć.

Oto link do instagrama book_believer: https://www.instagram.com/book_believer/




            Drugie zdjęcie jest prześliczne. Zostało zrobione na plaży, książkę otaczają kwiaty i ich płatki oraz muszle. Nic dodać, nic ująć!
            Co do książki nie znalazłam informacji co do wydania jej w Polsce, więc albo poczekamy albo przeczytamy po angielsku.
Tu znajdziecie opis książki, oczywiście po angielsku, więc może się przydać pomoc tłumacza : http://www.goodreads.com/book/show/22840182-the-summer-of-chasing-mermaids



 








            Kolejne zdjęcie, zrobione na tle pięknych gór. Krajobraz za książką jest piękny. I ta pogoda! Szkoda, że u nas takiej nie ma :-(
            Książka jest trzecim książką z cyklu: Dark Elements. O ile się orientuję nie zapowiada się na wydanie tej i pozostałych z serii książek w Polsce.
            Tu znajdziecie opis wszystkich 4 części(istnieje tom 0,5) na stronie polskiej, ale znowu z angielskim językiem:

http://lubimyczytac.pl/cykl/8565/dark-elements  




         
 

            Kolejne zdjęcie, na którym jest kilka książek, których tytułów nie znamy. Zdjęcie jak każde inne jest piękne. Myślę, że świetnie pasowałby do tła naszego bloga.



 



















               Piąte przed ostatnie zdjęcie. Kojarzy mi się trochę ze świętami, a tego klimatu nadają lampki, które podobnie jak książka rozłożone są na kartkach z książki. Mam tylko nadzieję, że nie są to kartki wydarte z bohaterki tego zdjęcia. Szkoda by jej było, jak każdej innej książki.
















   


         Ostatnie zdjęcie, które wydaje mi się bardzo słodkie. Na nim widzimy aż 4 książki, w towarzystwie płatków róży, jakiejś roślinki w rogu oraz zeszytu ze znanym już wszystkim napisem: keep calm and carry on.
     ''Al we have is now" - książka, która zaciekawiła mnie najbardziej z wszystkich czterech.  Czytając opis(znowu po angielsku): http://www.goodreads.com/book/show/22840148-all-we-have-is-now
dowiadujemy się, że zostało nieco ponad 24 godziny do uderzenia asteroidy w Ameryce Północnej, dla dziewczyny o imieniu Emerson oraz dla wszystkich innych świat się skończy. Chociaż jej świat skończył się wraz z ucieczką z  domu, od rodziców. Od tej pory zdaje się na swoją intuicję oraz Vince'a.
       Bardzo mnie zaciekawił ten opis i bardzo chciałabym przeczytać całą książkę mam nadzieję, że kiedyś wydadzą ja w Polsce.








To już wszystko dzisiaj, ale przeglądów instagrama będzie mam nadzieję, dużo. Serdecznie zapraszam was do śledzenia instagrama tej wspaniałej dziewczyny: https://www.instagram.com/book_believer/  oraz odwiedzenia jej bloga: http://bookbeliever.blogspot.com/. Odwiedźcie również naszą stronę na facebook'u i dajcie like'a, aby być na bieżąco z postami bo to właśnie tam powiadamiamy was o nowym poście: https://www.facebook.com/Ksi%C4%85%C5%BCka-jest-niczym-ogr%C3%B3d-560168577471760/?ref=hl
Życzę wam miłej niedzieli i dobrego nowego tygodnia. Do usłyszenia we wtorek!
                                                                                 Dominika 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz