piątek, 26 lutego 2016

50 książek, które chcę przeczytać

Cześć.
           Dzisiaj wypiszę wam jakie książki mam zamiar przeczytać. Miało być ich 100, ale chociaż nie wiadomo jakbym bardzo się starała nie mogłam dojść do 80. Postanowiłam więc, że napiszę wam okrągłą 50 książek, które chcę i muszę przeczytać. Będą tu książki te, które czekają na mojej półce oraz te, które są jeszcze w sklepach lub w księgarni i nie wiedzą, że kiedyś je przeczytam. Więc zacznijmy:






1. Wybacz mi, Leonardzie - Matthew Quick
2. Poradnik pozytywnego myślenia - Matthew Quick
3. PS Kocham Cię - Cecelia Ahern
4. Maybe Someday - Colleen Hoover
5. Ugly love - Coollen Hoover
6. Fangirl - Rainbow Rowell
7. Eleonora i Park - Rainbow Rowell
8. Linia serc - Rainbow Rowell
9. Kamieniarz - Camilla Läckberg
10. Księżniczka z lodu - Camilla Läckberg
11. Latarnik - Camilla Läckberg                  
12. Ofiara losu - Camilla Läckberg
13. Pogromca lwów - Camilla Läckberg
14. Syrenka - Camilla Läckberg
15. Zamieć śnieżna i woń migdałów - Camilla Läckberg
16. 19 razy Katherine - John Green
17. W śnieżną noc - John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson,
18. Papierowe miasta - John Green
19. Szukając Alaski - John Green
20. Will Grayson, Will Grayson - David Levithan, John Green
21. I wciąż ją kocham - Nicholas Sparks
22. Zanim się pojawiłeś - Jojo Moyes
23. Biorąc oddech - Rebecca Donovan    
24. Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins
25. W ramionach gwiazd - Amie Kaufman, Meagan Spooner
26. Szwedzi. Ciepło na północy - Katarzyna Molęda
27. Ocalenie Callie i Kaydena - Jessica Sorensen
28. Forever i zawsze - Jasinda Wilder
29. Forever i Potem - Jasinda Wilder
30. Nasze forever - Jasinda Wilder
31. Forever i jeden dzień - Jasinda Wilder
32. Cudowne tu i teraz - Tim Tharp
33. Kochani dlaczego się poddaliście? - Ava Dellaira
34. Ten jeden dzień - Gayle Forman
35. Ten jeden rok - Gayle Forma
36. Mara Dyer. Tajemnica - Michelle Hodkin
37. Mara Dyer. Przemiana - Michelle Hodkin
38. Mara Dyer. Zemsta - Michelle Hodkin
39. Ocaliła mnie łza - Angele Lieby
40. Delirium - Lauren Oliver
41. Pandemonium - Lauren Oliver
42. Requiem - Lauren Oliver
43. Delirium. Opowiadania - Lauren Oliver
45. Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling
46. Jak cię wykraść, Phoenix? - Joss Stirling
47. Znajdę Cię, Crystal - Joss Stirling
48. After. Płomień pod moją skórą - Anna Todd
49. After. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem - Anna Todd
50. After. Ocal mnie - Anna Todd
51. Magonia - Maria Dahvana Headley

Jednak jak widać książek jest 51. Myślę, że są to książki, które naprawdę warto przeczytać. A wy jakie macie plany czytelnicze ? Piszcie w komentarzach. Zapraszam do naszej strony na Facebook'u, gdzie możemy razem popisać na temat książek i na każdy inny.
                                                                   Dominika 

5 komentarzy:

  1. :) z całego serduszka mogę polecić Ci Delirium i Szukając alaski :) ja nie mam listy chce przeczytać :) ale na pewno gdybym taką zrobiła to nie miała by końca :) polecam ci serie Najciemniejsze moce, Obsydian, Morze spokoju dużo jest pięknych książek :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie czytałyśmy "Morze spokoju" i się w nim zakochałyśmy.

      Usuń
    2. Dziękuję za polecenia. Tak jak pisała Daria "Morze spokoju " przeczytałam i zakochałam się. Z resztą książek, które polecałaś z pewnością się również zapoznam. A co do "Morza spokoju " niedługo napisze jej recenzje. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Na Twojej liście jest tak wiele książek, które są w moim guście :) Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Też mam nadzieję, że dam radę je wszystkie przeczytać 😃

      Usuń