środa, 4 listopada 2015

TAG książkowy

Dzisiaj mam zamiar odpowiedzieć na kilka pytań z TAGu. Wiem, że powinnam wstawić inny post, ale nie mam weny twórczej na zrobienie zakładki. Mam nadzieJę, że kilka pytań z tego wpisu przypadnie wam do gustu z chęcią lub bez niej możecie napisać odpowiedz w komentarzu. Jestem bardzo ciekawska, więc wiecie co możecie dla mnie zrobić. Zacznijmy:

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
Najczęściej czytam wieczorem, kiedy leżę już w łóżku i jest mi cieplutko pod moją kołderką. Zdarza się, że w weekend, gdy mam czas czytam rano, popołudniu i wieczorem. Praktycznie to w weekend czytam cały czas (jeśli ma czas oczywiście).

 2. Gdzie czytasz?
Gdy czytam muszę mieć spokój, duży spokój. NIe umiem czytać w autobusie, w pociągu w szkole, ogólnie wszędzie tam gdzie nie ma ludzi i hałasu. Z tego wynika, że czytam tylko w domu. Bo tam czyta się najlepiej :-)

 3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Na tym pytaniu nie ma co się rozpisywać. Odpowiedź jest prosta leżąc lub siedząć, w łóżku oczywiście.

  4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Najczęściej czytam kryminały i romanse no i książki młodzieżowe.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Musicie wiedzieć, że ja książki jeszcze nigdy nie kupiłam dla siebie, tylko na urodziny dla koleżanek. Książki wypożyczam z biblioteki lub pożyczam od moich koleżanek (czytaj Daria). Ostatnią książką jaką od niej pożyczyłam jest "Love, Rosie".

6. Co czytałaś ostatnio?
Na to pytanie pewnie znacie już odpowiedź. Jeśli nie to odpowiedź jest prosta: "Oddam ci słońce"

7. Co czytasz aktualnie?
Aktualnie jest to "Love, Rosie" Recenzję będziecie mogli przeczytać już nie długo. 

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Nie lubię zaginać rogów. Uważam,że przez to niszczy się książki. Używam zakładek, jakich już wiecie, więc nie będę się na ten temat rozpisywać.

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
 Wolę czytać tradycyjne książki. Jedynymi książkami jakimi słuchałam były to lektury, najgorsze jakie kiedykolwiek miałam możliwość czytać, czyli "W pustyni i w puszczy" raz "Krzyżacy". 

10. Co sądzisz o e-bookach?
Dostałam e-booka na święta od mojego wuja. Nie używam go, leży w kartonie, w szafie i się kurzy. Wolę książki tradycyjne i czytać je po polsku, a nie tak jak w moim e-booku, gdzie książki są tylko po rosyjsku(chociaż się go uczę), po niemiecku i angielsku.

11. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Lista takich książek jest długa, ale moją ulubioną jest chyba książka pod tytułem "Dzieci z  Bullerbyn". Każdy pewnie zna tę książkę i ma swoją własną opinie na jej temat.


Teraz wasza kolej na odpowiedzenie na te pytania. Odpowiedzi piszcie w komentarzach. Ja wam dziękuję za przeczytAnie do końca. Mam nadzIeję, że się  podobało.
                                                                                   

                                                                                    See you soon!
                                                                                         Dominika



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz