sobota, 30 kwietnia 2016

Czytelnicze podsumowanie marca i kwietnia.

            Koniec kwietnia, czyli czas na kolejne podsumowanie. W tych miesiącach została wydana cała masa niesamowitych książek, a także wiele ciekawych lektur za mną. Zorganizowałam wydarzenie dotyczące "Rywalek", które nadal trwa. Brałam udział w Bookhatonie ze "Szklanym mieczem" i właśnie zdałam sobie sprawę, że jeszcze nie napisałam recenzji tej części przygód Mare, ale obiecuję to nadrobić. Mam nadzieję, że w tym spisie nie zapomnę o jakiejś biednej książce. Z góry ją za to przepraszam. Istnieje też prawdopodobieństwo, że wpiszę tytuły w złej kolejności, więc książki nie bądźcie na mnie złe.


Marzec

1. "Byłam tu" Gayle Forman (317)
2. "Czas Żniw" Samantha Shannon (520)
3. "Stary człowiek i morze" Ernest Hemingway (116)
4. "Ta dziewczyna" Colleen Hoover (384)
5. "Confess" Colleen Hoover (320)
6. "Lato drugiej szansy" Morgan Matson (450)
                                                                       
                                                                           Liczba stron: 2107


Kwiecień
1."Syzyfowe prace" Stefan Żeromski (190)
2. "Syrena" Kiera Cass (392)
3."Gra w kłamstwa" Sara Shepard (296)
4. "Szklany miecz" Victoria Aveyard (560)
5. "Rywalki" Kiera Cass (336 - czytałam trzeci raz)
6. "Elita" Kiera Cass (328 - również czytałam trzeci raz)
7. "Czy wspominałam, że Cię kocham?" Estelle Maskame (408)


                                   Liczba stron w miesiącu: 2510
Liczba przeczytanych książek w dwóch miesiącach: 13
Liczba stron przeczytanych w dwóch miesiącach: 4617
                                                     Liczba przeczytanych książek w roku: 37
                                                       Liczba stron przeczytanych w roku: 10597



            Wyniki w tych miesiącach nie były zbyt okazałe, ale mam zamiar się poprawić. Teraz czekają na mnie "Królowie Przeklęci" Drunona. Czytał ktoś? Warto?
                        
                                                                                          Daria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz