sobota, 24 października 2015

MINI kolekcja zakładek do książek.

Cześć w piękną, słoneczną sobotę witam was ja, czyli Dominika. Tak jak widzicie po tytule posta zobaczycie moją MINI kolekcję ( ja bym tego kolekcją nie nazwała). Jest ich chyba 6, ale kolekcja będzie wzrastać, ponieważ co miesiąc będę starała się dodać posta, w którym będę wam pokazywać jak zrobić ciekawą zakładkę. Zacznijmy:


Pierwsza zakładka pochodzi z mojej szkoły, a dokładnie z Pasowania na Ucznia mojego brata. On jej nie używa, więc mu ją zabrałam. Następna:


Zakładka z księgarni, w której kupowałam książki do szkoły. Jest na niej pyszny przepis na pyszne babeczki. Jeśli będziecie chcieli pokażę go wam.


Kolejną zakładką jest również zakładka z księgarni. Tym razem przedstawia, a raczej promuje książkę. Jeszcze jej nie używałam bo  nie przypadła mi do gustu, ale zakładek nigdy za wiele(przynajmniej w moim przypadku). Kiedyś miałam około 30 różnych zakładek jednak moja mam postanowiła je wyrzucić, więc z tego wychodzi taka mała ich liczba.


Tym razem zakładka przydatna na angielskim, ponieważ znajdują się na niej wszystkie 3 formy czasowników.


Zakładka, z którą wiążą się wspomnienia, czyli zakładka z klasowej wycieczki do Poznania. Posiada również przydatną linijkę, którą czasami używam, gdy nie chce mi się wyciągać mojej, szkolnej.

Ostatnia. Moja ulubiona przedstawiająca węża. Była zakładką mojego brata, ale on nie czyta więc też mu ją zabrałam. Podoba mi się w niej to, że mogę ją włożyć między kartki (jeśli tak to mogę nazwać).


To wszystkie moje zakładki. Mam nadzieję, że razem stworzymy MEGA kolekcję zakładek (pierwsza już w listopadzie). Dziękuję za przeczytanie mojego posta do końca. Pozdrawiam !!! Dominika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz