wtorek, 27 października 2015

Skarbiec cytatów

Cześć. Skarbiec cytatów- dziwnie brzmi. Nie wiem kiedy, ale co jakiś czas będę dodawać post o takim temacie. Dzisiaj cytaty zaczerpnięte będą z książki "Oddam ci słońce" Jandy Nelson. Książka jest cudowna, znajdują się w niej cudne i przepiękne cytaty. Mam nadzieję, że tymi fragmentami książki  zachęcę was do jej przeczytania.


Zacznijmy. Szczególne miejsce w moim sercu zajmują cytaty z biblii babci Jude. Nie będę więcej spoilerować, więc przejdźmy do cytatów:

Cytat ten pozostawię bez opisu, ponieważ myślę, że wiecie co on do was mówi.


Zostawiłam dopisek bohaterki pod cytatem, ponieważ dobrze obrazuje co chciałabym wam przekazać. Może kiedyś dostanę pomarańczę od chłopaka, ale nie dlatego, że zostanie ona po Wigili Klasowej.
 

Zawsze staram się wstać dobrą stroną. Ustawienie mojego łóżka " nie pozwala"mi na wstanie od lewej strony, można powiedzieć, że jestem na wygranej pozycji.


Nigdy nie próbowałam, ale "nigdy nie mów nigdy". Może kiedyś...

 Nie mam bliźniaka ani bliźniaczki, ale znałam dwie bliźniaczki i myślę, że coś w tym może być.

Mam nadzięję, że skarbiec cytatów spodobał wam się.
Pozdrawiam Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz