środa, 17 sierpnia 2016

25+5 czytelniczych faktów o mnie

Na Internecie jest tego bardzo dużo, ale ja chciałam przedstawić wam moje fakty. Może dowiecie się czegoś ciekawego. 5 dodatkowych informacji dopisałam abyście byli ze wszystkim na bieżąco. Zapraszam do czytania.


1. Nie lubię niszczyć książek.
2. Czytam tylko w całkowitej ciszy albo z muzyką. Inaczej nie mogę się skupić.
3. Korzystam z jednej zakładki tak długo aż jej nie zniszczę lub nie zgubię.
4. Czytam książki New Adult i młodzieżówki, czasami zdarzają się kryminały (tylko Camilli Läckberg)
5. "Ofiara losu" Camilli Läckberg czeka na mnie w bibliotece od 25.05, ale nie chce mi się na razie jechać po nią na koniec miasta.
6. Nie lubię książek fantasy i nic w tym stylu.
7. Nigdy nie przeczytałam trylogii  Igrzysk Śmierci ani Niezgodnej. Chociaż do tej drugiej przekonałam się po obejrzeniu filmu.
8. Często łamię zasadę: "Najpierw książka, potem film". Złamałam ją na przykład przy "Zanim się pojawiłeś".
9. Nie jem i nie piję przy czytaniu, ponieważ to zabiera moją uwagę od książki i mogłabym pobrudzić książkę.
10. Uwielbiam oglądać biblioteczki, w których książki ułożone są kolorami. Sama kiedyś chciałabym mieć taką biblioteczkę pełną książek ułożonych w tęczę.
 11. Książkami zaczęłam się interesować dzięki Ines i Darii 
12. W roku szkolnym mam zamiar czytać tylko Pretty Little Liars, aby moja uwaga nie była za bardzo odciągnięta od nauki.

13. Mam strasznie dużo książkowych mężów i wszyscy prawdopodobnie są zajęci przez innych, więc nie mam żadnego.
14. Najczęściej czytam wieczorem, przed pójściem spać.
15. Najdłużej czytałam kiedyś do 4:00 nad ranem.
16. Nie lubię czytać i oglądać recenzji, ale lubię je pisać.
17. Uwielbiam zapach jaki jest w księgarniach.
 18. Praktycznie nikt z moich znajomych nie wie o tym, że prowadzę bloga.
19. Nie lubię e-booków i audiobooków.
20. Często wącham książki.
21. Moją ulubioną serią są Oddechy, a dzięki nim moim ulubionym kolorem stał się różowy, dlatego taki kolor przeważa na blogu  ;-)
22. Podczas studiów chciałabym dorabiać pracując w bibliotece lub księgarni.
23. Tata uważa, że powinnam już zacząć czytać książki medyczne skoro chcę zostać lekarzem.
24. Panie w mojej bibliotece mogłyby być milsze, nikt im przecież nie każe w niej pracować.
25. Do tej pory w konkursach wygrałam tylko 1 książkę.
26. Od jakiegoś tygodnia nie przeczytałam ani jednej książki. 
27. W piątek wyjeżdżam, więc w weekend nie będzie posta. Do tego czasu postaram się napisać jeszcze recenzję.
28. Chciałabym zrobić kolejny przegląd Instagrama. Wolicie polskie, czy zagraniczne konta. A może chcecie, aby wasz instagram pojawił się na tym blogu?
29. Na blogu znajduje się 50 postów nie licząc tego.
30. Na facebooku mamy 46 polubień. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście możecie lajknąć i być z wszystkim na bieżąco: klik

                                                                                                                                              Dominika
                                                                      

4 komentarze:

  1. Ja wiem, że prowadzisz bloga. Wiele innych osób tez, ale nie zna jego adresu. W naszej bibliotece są mile bibliotekarki tylko nie są miłe dla ciebie. Masz zamiar przeczytać tyle książek z serii Preety Little Liars? Już ci współczuję :) Twoi ksiazkowi mężowie są juz zajęci przeze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to z PLL będzie wyglądało trochę inaczej, bo jak przeczytam już wszystkie części to co będę czytać? Oczywiście, że inne książki! A kilka mężów możesz mi odstąpić ;)

      Usuń
  2. Ciekawe fakty :) Większość mam podobnie, choć niektóre rzeczy też są inne :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń